Sunday, March 23, 2008

Sem Pink: Malam Dan Bulan

Salam...

Semalam sy terkejut kerana tetiba terlihat bulan dari tepi tingkap.
Hmm...dah lama tak dpt tgk bulan dari tingkap.
Bulan tu bulat n terang. Bila tengok bulan tu saya teringat seseorang.
Well...hari2 saya ingat act.. :)

Ni 'lah' gmbr bulan tu....



Tapi...paling menarik...
Jam 3 pagi...saya tersedar n terus tgk langit mencari bulan tu...hehe.
Dalam masa sama jgk lagu 'Seribu Tahun' terngiang2 di telinga...
Ada lagi lagu lain tapi t sy citer la kot :P

Hmm...sebelum tdo den ade dgr this 'rec'...bertajuk '7Okt07-3.34AM-nyanyi'
Bak kata dia....bunyi ni mengganggu kita..."tet...tet..." haha...den golak2 :p
Tapi bila dgr, den jadi gembira jap...sodey jap. Dalam 'rec' tu dia ade ckp, "Tamo lagu sodey2 t den dgr balik"
Mmg den dgr balik pon :D

Shafie tunggu je ni... :)

T sambung cito kenangan sem pink nih tajuk 'Sem Pink: Ending'...



No comments: