Monday, January 19, 2009

Minggu Lepas

Salam... :)

sori tak update lately..
act beberapa hari lps yg sy kurang sehat sikit :p

tatau la np xde keje haritu kt tepi jln tetiba nmpk bulan yg indah n bulat tu..
terus nk snap picca ea...mmg cantik..tp tak dpt nk capture secantik atau selawa pe yg mata dpt lihat =)

walaupon sy da pnh citer ttg bulan sblm ni...
(pnh ke lum ek? hehe..).
bkn pe bulan ni cam istimewa..bila kita tgk ia...ia cuma satu je kt bumi ni...

so semua org akn tgk bulan yg sama n mayb at same time :D
jadi..dari ctu kita bley tau..kalau sesapa yg kita terigt or rindu kita bley tgk melalui bulan tu..incase dia tgk gak..jiwangs plak :p

nak jadi kan citer haritu mmg la tak bp sehat..sbb pe ek?? hehe...suspen plak...bese la kot..(ye ke ni?)..ye la..haha.sendiri tny..sendiri jwb =p
ntah la kkdg teringin nk org amik berat ttg kita bila kita sakit kn. tp kalau kita bgtau..mayb bley buat org risau plak kn. so pe nk wat?

hmm..tatau la np guna template picca cmni...cm tak tersusun jek..huhu. tgk gmbr sebelah ni..cam sdp kn.
masa tak sehat la apple ni jadi lg menyelerakn..n satu2 je yg kira menyelerakan.

mau tak ngap apple je kn..
ni yg buat rasa nk cari apple byk2 ni..wakaka.
nway tatau np letak tajuk camtu..simple jek.
ade ke org nk kisah ek sy ade ke tak?
sbb sy tertny gak..

pe yg pelik sy rs skg..
np dgn hati ni...
knp dia ek...knp...
tetiba mode aneh..huhu..


*Autopost*

No comments: