Wednesday, April 15, 2009

Award & Tag

Tag & Award by Dla




Tagged by Dla & Zana

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
buat sje pe yg ptt asalkan berguna n bermafaat :D


2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?

sy seksi? enggak mungkin..haha

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
macamana nk terjun tingkat 100..tu lawan graviti..ahaks :P

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!

teruk sgt ke..haha..


5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda.
Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?

mak nk cari kn? cari elok2..yg baik2..mcm..tu..tu..


6. Kalau tiada lagi hari esok?
kira nya xde kt dunia lg r tu..


7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
buat tatau..larik..haha

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
pe motif soalan ni...haha...


9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?

ya Allah...sy sayangi mrk..


10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling
anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.

Heliza ke...besh nye..hehe


11. Kalau diberi lesen untuk mmbunuh, siapa yang akan anda bunuh?
ish berdosa tu..


12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
terharu..bersyukur..kiranya tgh mimpi r tu..haha


13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?

ya Allah....jauhi la kami dari segala jenis penyakit


14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?

dgn sapa? zue? zie? zati? zuhana? aja? izza? heliza? Dla? ramai ni..haha


15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
bkn jodoh ku..pergi la..kamu cinta sy ke org tu? haha


16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?

anugerah...sy pon tatau..haha


17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing?
Bangsa asing mana yang anda inginkan?

aiyok..bangsa pe? asalkn muslim...bleh r..


18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?

suke tny soalan cmni..bg la org hepi ckit..haha


19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?

np nk jeles..pelik tu..

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?

baru je knl..bf dia penyanyi katanya..haha

nmpk ramah jgk ni..awl2 da tag sy..dush2..haha..tq :P


21. I'm tagging
nak buat boley..senang je ni..haha


No comments: