Monday, April 27, 2009

Puding Gula Hangus


Salam..
hai semua.ni nk citer story masa kt umh :D
on 17 April 09, my sis ni rajin lak wat sumthing.
so dia wat la puding ni..hehe
katanya Puding Gula Hangus..

ats tu masih dlm ketuhar micromave lg..hehe.
jrg act mkn 'benda' ni so teruja gak nk rs.. :P
pastu baru ni kakak lak balik.
dia nk wat Biskut Batik kot namanya..tp i takpt rs...
so xde ke 'kakak2' kt cni yg tau wat..
terutama yg kt sidebar tu..wink2..haha


sori la..gmbr tak bp elok..
masa dlm microwave igt nk snap..
tp bila da siap2..
tgk2 da potong..wahaha...
terlmbt nk snap yg full.. :P

cm bese r..citer ni sekadar mengisi blog.
tade idea ma..so tgk la hidangan foto =pp


END.

No comments: