Tuesday, June 30, 2009

Tag: Di Hati Ini


Tagged by Helena

cik helena..sy rajin kan diri wat ni..
sbb awk rs sy rajin kn..ahaks..hmm


1.Bekas kekasih saya adalah :
sy enggak pnh ade kekasih lg..
kksh ati ade r..eh ke kksh gelap =pp

2. Saya sedang mendengar :
Kutunggu Jandamu - Irwansyah

3. Mungkin saya patut:

terus terang? hehe..

4. Saya suka :

tu...kamu..ehem2..ahaha

5.Sahabat-sahabat baik saya :
semua yg sudi lyn sy tu sahabat baik sy =)
tq krn ade...

6.Saya tak paham :
knp dia..hmm..

7.Saya kehilangan :
arah nk buat pe..
pe ptt ku buat..

8.Ramai yang berkata :
sy pon tatau..lalala

9.Makna nama saya
g cek buku makna nama..hehe

10.Cinta itu adalah :
buta..pelik..bleh pd sesapa..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

blogging..tenung2.haha

12.Saya akan cuba :
jadi TERBAIK..heee

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hingga akhirnya..

14.Telefon bimbit saya :
tak bunyi2..sapa nk msg?.....

15.Bila saya terjaga dari tidur :
ternangis..masuk habuk r..sbb mimpi sedey..ahaha

16.Saya paling meluat pada :

takbleh pk pape..

17.Pesta/Parti adalah :
tmpt bersuka..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing....nyau2...ea selalu senyum..muke ngntuk..hansem n cun..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

7 kot..muda..knk2 riang..xde prob..suci murni rs..ahaha

20.Hari ini :

ku mimpi..ntah np muncul lg..tp nk ternangis dlm mimpi..apekah

21.Malam ini saya akan :

sy cuba tdo awl..xpt2 lg..ahaha

22.Esok pula saya akan :

mayb bersihkn sumthing..tgk blog..

23.Saya betul-betul inginkan :

seseorg tu..hehe..sengal jwb cmni..

24.Ketika saya lihat wajah saye di hadapan cermin pagi ini :
terus down..apekah..haha..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat beli belah kot..

26.Makanan Barat atau Jepun :
mknn barat yg halal..

27.Bilik yang terang atau gelap:
mana2 pon bleh..

28.Makanan segera adalah :
cekedis...haha

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
nyau ade mai? haha

30.Siapa yang anda nak Tag?:
kalau minat meh buat :p

No comments: