Saturday, September 12, 2009

Tag: Siasat

Tag by Sophie

heee.another tag..mcm2 tag da bln pose ni
thanks anyway :D


1)Beside your lips,where is the favourite spot to get kissed?
ni pon nk tau ke :p ..haha

2) How did you feel when you woke up this morning?
rasa nk tdo balik..lol
time2 pose ni sure rs nk bgn utk sahur :D

3) Who was the last person / people you took photo with?
hmm..sapa ek..ade ke org nk bergmbr ngn shafie?

4) Would you consider yourself spoiled?
erk..haha

5) Have you ever had a best friend who was of the opposite sex?
best fren..geng z n geng sarah bleh gitu? ke lebih dr fren? ;p

6) Do you want someone to be dead?
haha..pe punya soalan ni

7) What does your last text message say?
"slmt berbuka...bla2.." huhu

8) What are you thinking right now?
harini pe nk buat....

9) Do you want someone to be with you right now?
ngee..ade..dia sorang jek..lol

10) What was the time you went to bed last night?
kul 2 kot..

11) Where did you buy the tee you are wearing now?
kat kb rasanya..lupa

12) Is someone on your mind right now?

heee..ade2...

13) Who was the last person who text you?

mak angkat =)


Ten
LUCKY person to do this quiz.
cam bese..diorg terlalu lucky.hehe
so xkena :pp


2 comments:

.::WaNiE::. said...

1)Beside your lips,where is the favourite spot to get kissed?
ni pon nk tau ke :p ..haha

sy tau ! sy nak jawab ! hahaha

2) How did you feel when you woke up this morning?
rasa nk tdo balik..lol
time2 pose ni sure rs nk bgn utk sahur :D

sophie, dia tak bangun pagi, dia bgn tengahari hahahahaha.

3) Who was the last person / people you took photo with?
hmm..sapa ek..ade ke org nk bergmbr ngn shafie?

ehem ! dia kan pemalu nak amik gambar ngn gadis pink tu je ! i dont want to like pink anymore.

4) Would you consider yourself spoiled?
erk..haha

ye kamu sgt manja !

5) Have you ever had a best friend who was of the opposite sex?
best fren..geng z n geng sarah bleh gitu? ke lebih dr fren? ;p

i'm not ur best friend tp u ramai best friend ppn kann :P

6) Do you want someone to be dead?
haha..pe punya soalan ni

ada wish sy mati tak :p

7) What does your last text message say?
"slmt berbuka...bla2.." huhu

apa??????

8) What are you thinking right now?
harini pe nk buat....

sy harap ada terpikir pasal sy walau sesaat.

9) Do you want someone to be with you right now?
ngee..ade..dia sorang jek..lol

ok jeles ! sapa tu?

10) What was the time you went to bed last night?
kul 2 kot..

5. dah pagi bukan night lagi.

11) Where did you buy the tee you are wearing now?
kat kb rasanya..lupa

kat mana syg? hihihi

12) Is someone on your mind right now?
heee..ade2...

ok jeles lagi sekali. sapaaa?

13) Who was the last person who text you?
mak angkat =)

tak balik kg mak angkat kah?

Shafie said...

1)lol....haha

2) cisdel.. :P

3) alolo..pink tak berslh ok.huhu...

4) manja? garu kepala jap..

5) u bkn fren? oh u kategori lain eh..hahaha

6) haip..merepek.

7) main taip je..haha

8) bkn tgh pk ni?..keh3

9) hee..someone yg bermakna. tp pe kn daya..

10) oh..ok kna bese kn tdo mlm bkn pagi :P

11) sumewhere in kelantan :)

12) the person yg ats td tu.ehe

13) tak dpt balik lg. ntah bila dpt pergi..