Sunday, May 30, 2010

Freddy vs. Shrek

Salam..
yeah anda biasa mimpi ngeri?
rasa mimpi tu seperti benar2 berlaku?
so anda mungkin suke nk lyn movie ni.
A Nightmare On ELM Street
mmg menarik citer ni sbb kisah ttg sekumpulan remaja yg tak bleh tdo
sbb mimpi ngeri dan paling mengerikan sbb mimpi tu beri kesan pd mereka.
sampai boleh menyakiti mrk. ni cuma citer semata2 r jgn sampai percaya pulak.
sapa tau Freddy Krueger akan tau la citer ni camner.

nak tau lebih lanjut pegi tgk muvi ni..
or layari websitenye.



pastu baru ni ade gak nonton citer Shrek 4 3D
ntah saje nk try tgk 3D sbb tak pnh tgk kn.
menarik gak sbb citer shrek pon mmg best.
yg pasti korang kna lyn shrek 1-3 baru seronok ckit nk lyn yg ni.



dalam shrek 4 ni..shrek da slh buat 'deal' so dunia dia da berubah.
pe yg dia perlu buat..kna break balik 'deal' tu..dgn cari semula Fiona.
nak tau camner..pegi la tgk.keh2



sbb nak tgk 3D so g tgk kat sunway..
masa parking snap ni..tkt terlupa. :P




sempat tgk ade org buat frenly ice hockey.
tak pasti training atau frenly.
tp bkn selalu tgk org lwn ice hockey kn.



balik jamah ni sbb belum makan.
alhamdulillah..perot kyg.hati senang.
^_^

8 comments:

:: Feez_Mior :: said...

ouh, shafie.. tak ajak tngok shrek..

leh layan lagi satu round..wuhuuu

♥SYAFIQAH ♥ said...

nak tngok shrek jugak :(

Ery Farieha said...

elm street best!
shrek x tgk lagi =(

Shafie said...

kak feez..
alolo..jom2..
tgk 2nd round :P

syafiqah..
cpt ke pawagam berdekatan.hee..
best2.

farieha..
shrek 4 pon best.. :D

.::WaNiE::. said...

kite nak tengok shrek

jom

hahaha

Shafie said...

jom wanie :)

tgk 3D syok gak.ehe.

MiEy said...

tak ajak..cheh!

Shafie said...

jom tgk muvie prince persia lak ke.ehe.
shrek da janji ngn org lain dlu :P